فرم نظرسنجی از ارباب رجوع(موضوع ماده 8 طرح تکریم مردم)


مراجعه کننده محترم:
ضمن سلام و آرزوی بهروزی و شادکامی
احتراما, خواهشمند است به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در این اداره فرم ذیل را تکمیل و به صندوق طرح تکریم که در ابتدای درب ورودی نصب گردیده , بیندازید.

قبلا از همکاری شما که موجب بهبود ارائه خدمات این اداره خواهد شد سپساگذاریم

1-

آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است ؟

بلی
خیر

 

2-

نحوه برخورد کارکنان چگونه است ؟

خوب
متوسط
بد

 

3-

نام فرد یا فرادی که مناسب ترین برخورد را با شما داشته اند مرقوم فرمایید :

 

4-

نام فرد یا افرادی که نامناسب ترین برخورد را با شما داشته اند مرقوم بفرمایید :

 

5-

آیا خدمت مورد نظر در موعد مقرر انجام شده است ؟

بلی
خیر

 

6-

چنانچه درخواست خلاف مقررات از شما شده است لطفا آن را مرقوم فرمائید .

(با ذکر مورد و فرد مورد نظر)

 

 

7-

جهت بهبود روند کار مجتمع اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید مرقوم فرمائید .

 

 

لطفا نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد نمائید

 

 

 

ارتباط با مدیر کل
رزومه مدیرکل
جهت ارتباط با ایشان ایـنـجــــا کلیک کنید

ملاقات عمومی با مدیرکل روز های سه شنبه از شروع ساعت اداری تا پایان ساعت اداری

پیام رسان های داخلی
خدمات الکترونیک
سایر خدمات
رسیدگی به شکایات

پست الکترونیکی دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات
به منظور ارتباط مستقیم مراجعین و کارکنان با این اداره کل

Bazresi@mcth.ir

آخرین بروزرسانی
شنبه 03 آبان 1399 13:49
نظر سنجی
نظرشما در مورد محتوای سایت ؟
عالی
خوب
متوسط
بد


بازدیدهای سایت
تعداد افراد آنلاین :
بازدید امروز : 303
بازدید دیروز : 2699
بازدید هفته : 15963
بازدید ماه : 72495
بازدید سال : 1163361


اعلان ها :
در حال حاضر سایت در دسترس می باشد، در غیر این صورت اطلاع رسانی خواهد شد


الزامات قانونی :
نسخه موبایل | نقشه تارنما | RSS | دفاتر پیشخوان | حریم خصوصی | بیانیه سطح خدمات | شخصی سازی | دستورالعمل بروز رسانی سایت

ارتباط با مدیرکل و معاونین

در صورتی که نیاز به دریافت پاسخ دارید , حتما ایمیل خود را وارد نمائید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود , در غیر این صورت پیغام شما بدون پاسخ خواهد بود
*
مردمی کارکنان اداره
*