کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات



 

به منظور ایجاد نظام پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات گردشگران و مسافران و دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات هموطنان در موضوع خدمات سفر و همچنین ارزیابی عملکرد دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستانهای تابعه ؛ این کمیته تشکیل گردیده است. در این راستا نکات و محورهای ذیل به عنوان بخشی از اقدامات کمیته مذکور می بایستمدنظر ستادهای اجرایی خدمات سفراستانها و مناطق آزادقرار گیرد

 

  1. اختصاص شماره تلفن­هائي جهت دريافت شكايات مسافران و اطلاع رسانی موثر آن
  2. اطلاع­رسانی شماره 09629 به عنوان سامانه ملی دریافت شکایات مسافران  در همه ابعاد خدمات سفر
  3. اختصاص كيوسك و يا چادرهائي جهت مراجعه مسافرين به منظور اعلام شكايات احتمالي
  4. هماهنگي به منظور رسيدگي حقوقي و بررسي شكايات واصله در اسرع وقت
  5. آمادگي در خصوص اعزام بازرس جهت رسيدگي به شكايات مسافرين درمحل
  6. استقرار بازرس و عامل رسيدگي كننده به شكايات در كمپ هاي بزرگ و يا مراكز اقامتي و سياحتي كه حجم          عمده اي مسافر مي پذيرند و احتمال نياز به اين خدمات در آن مکانها بیشتر احساس میگردد.
  7. همکاری با کمیته برنامه ریزی و آمار در اجرای طرح نظرسنجی
  8. پیگیری و نظارت بر راه اندازي تلفن گويا و يا ساير سامانه هاي رسيدگي به شكايات در دستگاههای مختلف
  9. انعكاس مشكلات و شكايات واصله به سازمانهاي متولي و پيگيري تا حصول نتيجه و اعلام به مسافر و جلب رضايت آنان حتي المقدور در زماني كه  مسافر در استان به سر مي برد.
  10. همكاري و تعامل نزدیک با سامانه ملي رسیدگی به شکایات 09629
  11. تهیه و تدوین سازکاری برای ارزیابی عملکرد دستگاههای عضو ستاد استان و همچنین ستاد های شهرستان
  12. سنجش میزان آمادگی و حضور موثر دستگاههای عضو ستاد اجرایی استان  در عرصه خدمات رسانی به مسافران و اعلام نتیجه  ارزیابی ها به رئیس و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان.
  13.  شناسایی نواقص و کمبود ها و خلاء های احتمالی و طرح آن در جلسات ستاد استان جهت رفع
  14. نظارت عالیه  و عمومی بر روند اجرای وظایف هریک از کمیته ها و ارایه گزارشات دوره ای از چالش ها به استاندار محترم به عنوان بازوی نظارتی و ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستان

 

 

 

 




اعلان ها :
در حال حاضر سایت در دسترس می باشد، در غیر این صورت اطلاع رسانی خواهد شد


الزامات قانونی :
نسخه موبایل | نقشه تارنما | RSS | دفاتر پیشخوان | حریم خصوصی | بیانیه سطح خدمات | شخصی سازی | دستورالعمل بروز رسانی سایت

ارتباط با مدیرکل و معاونین

در صورتی که نیاز به دریافت پاسخ دارید , حتما ایمیل خود را وارد نمائید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود , در غیر این صورت پیغام شما بدون پاسخ خواهد بود
*
مردمی کارکنان اداره
*