معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد؛

کد خبر : 8539 تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 بهمن 1397 12:49

موافقت 14پروژه تفریحی و توریستی در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری گلستان

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برگزاری کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان گلستان در خصوص 14پروژه تفریحی و توریستی در این معاونت خبر داد .


به گزارش روابط عمومی ,امور فرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ مجید رحمانی معاون سرمایه گذاری و تامین منابع این اداره کل از برگزاری کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان گلستان در خصوص تایید موافقت اصولی 14 پروژه تفریحی و توریستی در این معاونت خبر داد.

 

وی افزود: در این جلسه که به منظور بررسی طرح های گردشگری متقاضیان صورت گرفت 14پرونده  شامل 5 پروژه اقامتگاه بوم گردی , 3 سفره خانه سنتی , 5 مجتمع  تفریحی و سرگرمی و 1 پروژه خانه مسافر توسط سرمایه گذاران ارائه شد که مورد تصویب قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است ؛ جلسات هفتگی کمیسیون فنی سرمایه گذاری  با حضور معاونت سرمایه گذاری، رییس گروه سرمایه گذاری ، نماینده معاونت گردشگری و حراست و نماینده جوامع تاسیسات گردشگری و سرمایه گذاران برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها
میراث | میراث فرهنگی | صنایع دستی | گردشگری | اداره میراث فرهنگی | خبرهای میراث فرهنگی | اخبار | جاذبه های گردشگری | خبر | توریست | گردشگر
لطفا ما را از نظر خود مطلع کنید
ارتباط با مدیر کل
رزومه مهندس ابراهیم کریمی
جهت ارتباط با ایشان ایـنـجــــا کلیک کنید

ملاقات عمومی با مدیرکل روز های سه شنبه از شروع ساعت اداری تا پایان ساعت اداری

سامانه ها
پیام رسان های داخلی
خدمات الکترونیک
سایر خدمات
آخرین بروزرسانی
شنبه 26 مرداد 1398 14:03
نظر سنجی
نظرشما در مورد محتوای سایت ؟
عالی
خوب
متوسط
بد


آب و هوای استان
بازدیدهای سایت
تعداد افراد آنلاین :
بازدید امروز : 2350
بازدید دیروز : 2304
بازدید هفته : 20394
بازدید ماه : 98249
بازدید سال : 1217882


ارتباط با مدیرکل و معاونین

در صورتی که نیاز به دریافت پاسخ دارید , حتما ایمیل خود را وارد نمائید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود , در غیر این صورت پیغام شما بدون پاسخ خواهد بود
*
مردمی کارکنان اداره
*