کد خبر : 6979 تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 12:01

میز خدمت در اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان راه‌اندازی شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از راه‌اندازی میز خدمت در این اداره‌کل خبر داد.


به‌گزارش روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی امروز شنبه مورخ 19خرداد 97  با اعلام این خبر تصریح کرد: «این طرح به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان های اداری دستگاههای اجرایی، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیر اصولی و مفسد امیز با کارکنان دولت و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و در اجرای ماده (17) تصویب نامه شماره 1127128 مورخ 96/12/28 شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری» از سوی ریاست جمهوری ابلاغ شد.

وی تأکید کرد: میز خدمت به دنبال ارائه خدمات بموقع، سریع و آسان برای ذینفعان و مراجعه کنندگان اداره‌کل بوده و عملیات اجرایی آن بلافاصله بعد از ابلاغ دستور‌العمل عملیات اجرایی آغاز شده است.

کریمی با اذعان به اینکه میز خدمت در دو شکل حضوری و الکترونیک پیاده می‌شود، اضافه کرد: برای راه‌اندازی میز خدمت حضوری فضای مناسب تخصیص یافته است.

به گفته او در راستای راه‌اندازی میز خدمت حضوری در کنار سامان‌دهی و پایش نیروی انسانی، کار‌شناسان ماهر و مسلط به امور نیز از سوی اداره‌کل انتخاب شده است.

ابراهیم کریمی با اشاره به طراحی فرم‌ها و فرایند‌ها اضافه کرد: هدف از میز خدمت حضوری این است که ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای درخواست خود دریافت کنند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان همجنین در خصوص راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی تصریح کرد: با توجه به اینکه اقدامات قبلی اداره کل در تحقق دولت الکترونیک و با خدمت‌رسانی شفاف و سریع همراه بوده، این امر اجرای این طرح را تسریع کرده است.

کریمی تأکید کرد: از جمله اقدامات صورت‌گرفته طراحی سامانه الکترونیک و استفاده از ظرفیت وب‌سایت و دستگاه‌های ارتباطی هوشمند است؛ به‌طوری‌که در سایت اداره‌کل بخشی با عنوان میز خدمت الکترونیک تدارک دیده شد. میز خدمت الکترونیک واقع در وب‌سایت حاوی ضوابط، مقررات، استاندارد‌ها، سؤالات متداول و فرم‌های الکترونیکی است.

شایان ذکر است میز خدمت در این اداره کل از آبان ماه 96 در هر معاونت دایر بوده و از 25 اردیبهشت 97 به طور تجمیع شده در محل دبیر خانه این اداره کل در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین حوزه های امور مالی، روابط عمومی و حقوقی زیر نظر معاونت توسعه و مدیریت برای پاسخگویی به ارباب رجوع دایر می باشد.

 

 

 

 

برچسب ها
میراث | میراث فرهنگی | صنایع دستی | گردشگری | اداره میراث فرهنگی | خبرهای میراث فرهنگی | اخبار | جاذبه های گردشگری | خبر | توریست | گردشگر
لطفا ما را از نظر خود مطلع کنید
ارتباط با مدیر کل
رزومه مهندس ابراهیم کریمی
جهت ارتباط با ایشان ایـنـجــــا کلیک کنید

ملاقات عمومی با مدیرکل روز های سه شنبه از شروع ساعت اداری تا پایان ساعت اداری

وضعیت جوی گرگان

        🌦🌨 وضعیت جوی شهرستان گرگان در زمان برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام  در شهرستان

📆 29 آبان تا  2  آذر


سه شنبه  29 آبان 1397  آفتابی در بخشی از نقاط  ابری
چهارشنبه 30 آبان 1397   آفتابی
پنج شنبه 1 آذر 1397  بارانی
جمعه  2 آذر 1397  آفتابی در برخی نقاط ابری

اپلیکیشن گردشگری

کتابخوانی رضوی

مشخصات واحدهای ارائه خدمات

اطلاع رسانی هزینه استاندارد

رسیدگی به انتقادات و شکایات

سرکار خانم غروی مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات





اوقات شرعی استان
آب و هوای استان
بازدیدهای سایت
تعداد افراد آنلاین :
بازدید امروز : 4829
بازدید دیروز : 1895
بازدید هفته : 23889
بازدید ماه : 94142
بازدید سال : 1394572
آخرین بروز رسانی :
شنبه 26 آبان 1397 16:30


ارتباط با مدیرکل و معاونین

در صورتی که نیاز به دریافت پاسخ دارید , حتما ایمیل خود را وارد نمائید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود , در غیر این صورت پیغام شما بدون پاسخ خواهد بود
*
مردمی کارکنان اداره
*