فرم نظرسنجی از ارباب رجوع(موضوع ماده 8 طرح تکریم مردم)


مراجعه کننده محترم:
ضمن سلام و آرزوی بهروزی و شادکامی
احتراما, خواهشمند است به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در این اداره فرم ذیل را تکمیل و به صندوق طرح تکریم که در ابتدای درب ورودی نصب گردیده , بیندازید.

قبلا از همکاری شما که موجب بهبود ارائه خدمات این اداره خواهد شد سپساگذاریم

1-

آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است ؟

بلی
خیر

 

2-

نحوه برخورد کارکنان چگونه است ؟

خوب
متوسط
بد

 

3-

نام فرد یا فرادی که مناسب ترین برخورد را با شما داشته اند مرقوم فرمایید :

 

4-

نام فرد یا افرادی که نامناسب ترین برخورد را با شما داشته اند مرقوم بفرمایید :

 

5-

آیا خدمت مورد نظر در موعد مقرر انجام شده است ؟

بلی
خیر

 

6-

چنانچه درخواست خلاف مقررات از شما شده است لطفا آن را مرقوم فرمائید .

(با ذکر مورد و فرد مورد نظر)

 

 

7-

جهت بهبود روند کار مجتمع اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید مرقوم فرمائید .

 

 

لطفا نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد نمائید

 

 

 

ارتباط با مدیر کل
رزومه مهندس ابراهیم کریمی
جهت ارتباط با ایشان ایـنـجــــا کلیک کنید

ملاقات عمومی با مدیرکل روز های سه شنبه از شروع ساعت اداری تا پایان ساعت اداری

اپلیکیشن گردشگری

کتابخوانی رضوی

مشخصات واحدهای ارائه خدمات

اطلاع رسانی هزینه استاندارد

رسیدگی به انتقادات و شکایات

سرکار خانم غروی مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات





اوقات شرعی استان
آب و هوای استان
بازدیدهای سایت
تعداد افراد آنلاین :
بازدید امروز : 1106
بازدید دیروز : 2364
بازدید هفته : 19867
بازدید ماه : 113667
بازدید سال : 1432650
آخرین بروز رسانی :
سه شنبه 27 شهریور 1397 13:46


ارتباط با مدیرکل و معاونین

در صورتی که نیاز به دریافت پاسخ دارید , حتما ایمیل خود را وارد نمائید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود , در غیر این صورت پیغام شما بدون پاسخ خواهد بود
*
مردمی کارکنان اداره
*