فرآیند تسهیلات برای راه اندازی تجارت الکترونیک در زمینه صنایع دستی



تسهیلات برای راه اندازی تجارت الکترونیک در زمینه صنایع دستی

 

شرح خدمت :

عرضه و معرفی محصولات صنایع دستی همیشه برای تولید کننده به سادگی میسر نیست همچنین مصرف کننده نیز با توجه به گرفتاری های روزانه زندگی امروز نمیتواند . وقت کافی برای جستجوی محصولات بگذارد. فروشگاههای صنایع دستی اینترنتی بر آن است تا با ایجاد یک فضای مجازی از طریق ساخت و مدیریت وبسایت تخصصی و دریافت نماد اعتماد الکترونیک زمینه را برای تولید کننده و مصرف کننده به گونه ای فراهم آورد که هردو به سادگی بتوانند به عرضه محصول خود وخرید نیازمندی خود بپردازند همچنین اینگونه سایت ها امکان فروش محصول به خارج از کشور را نیز داشته و از این طریق کمک شایانی به صادرات و ارز آوری می نمایند.

  -کارمند مسئول : کارشناس صنایع دستی ادارات میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان

-مدت زمان لازم : یک ماه

-واحد مربوطه : صنایع دستی

-ساختمان محل انجام خدمت : ادارات میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان

 

شرایط و مدارک لازم :

  1. ارسال طرح توجیهی فنی و اقتصادی
  • میزان ارز آوری سالیانه
  • تعیین میزان اشتغال زایی در طرح
  • میزان آورده متقاضی در طرح
  • میزان درخواست تسهیلات متقاضی در طرح
  1. اساسنامه و ثبت روزنامه رسمی شرکت
  2. کپی شناسنامه و کارت ملی
  3. ارائه اسناد مثبته ملکی و یا اجاره ای محل اجرای پروژه به همراه محل عرضه و فروش محصولات صنایع دستی
  4. داشتن انبار ذخیره کالا جهت عرضه به مشتریان و ارائه اسناد مثبته در این خصوص
  5. تکمیل فرم به همراه تائیدیه اداره کل استان مربوطه مبنی بر فعالیت در زمینه بازرگانی صنایع دستی



ارتباط با مدیرکل و معاونین

در صورتی که نیاز به دریافت پاسخ دارید , حتما ایمیل خود را وارد نمائید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود , در غیر این صورت پیغام شما بدون پاسخ خواهد بود
*
مردمی کارکنان اداره
*