فرآيند اخذ نشان اعتماد برای فروشگاه صنایع دستی



نشان اعتماد فروشگاهها

-شرح خدمت :

 فروشگاه دارنده نشان اعتماد با رعایت موارد 1-عرضه کالای صنایع دستی ایرانی و عدم فروش کالای غیر صنایع دستی 2-نصب برچسب قیمت یا بارکد تشخیص کالا ( قیمت های کارشناسی شده ) بر روی اجناس 3-تضمین کالای فروخته شده 4-همکاری در اجرای طرح های مصوب و ابلاغی از سوی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری 5-به کارگیری فروشنده های مجرب ترجیحا مساط به زبان انگلیسی 6-نصب پلاکارد ، تابلو یا لوگوی مشخص فروشگاه های نشان دار 7-ارائه شناسنامه کالا یا بروشور و بسته بندی مناسب 8-بهره گیری از چیدمان ، نور مناسب و فضای مطلوب 9-بهره گیری از سیستم های نوین تجارت ( ویسایت یا فروئشگاه آنلاین ) می تواند از مزایای اخذ نشان اعتماد بهره مند گردد .

 

 

-کارمند مسئول : کارشناس صنایع دستی ادارات میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان

-مدت زمان لازم : یک ماه

-واحد مربوطه : صنایع دستی

-ساختمان محل انجام خدمت : ادارات میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردنشگری شهرستان

 

-مدارک مورد نیاز :

1-ارائه اصل و کپی مجوزهای لازم برای راه اندازی یک فروشگاه از طریق اصناف ، شهرداری و ...

2-تائیدیه صلاحیت و حسن سابقه از سوی اداره میراث فرهنگی و اتحادیه صنفی مرتبط

3-مدارک داشتن برچسب قیمت و بارکد

4-ضمانت پس از فروش

5-مدارک فروشنده مجرب ( عدم سوپیشینه – ترجیحا مسلط به زبان انگلیسی – روابط عمومی خوب )

6-ارائه شناسنامه کالا یا بروشور و بسته بندی

7- تصاویر از چیدمان مناسب ، نور و فضای مطلوب

8-مدارک از بهره گیری از سیستم های نوین تجارت اعم از وب سایت یا فروشگاه آنلاین

 

 




ارتباط با مدیرکل و معاونین

در صورتی که نیاز به دریافت پاسخ دارید , حتما ایمیل خود را وارد نمائید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود , در غیر این صورت پیغام شما بدون پاسخ خواهد بود
*
مردمی کارکنان اداره
*